W IT4us wierzymy, że dane komputerowe są największą wartością współczesnego biznesu i że jedynym sposobem funkcjonowania we współczesnym biznesie jest dostarczenie informacji w odpowiednie miejsce i w odpowiednim czasie.
Zakres usług IT:
W ramach stałej opłaty abonamentowej IT4us zapewnia kompleksową obsługę informatyczną firmy obejmującą:
-
administrowanie serwerami Microsoft Windows i Linux,
-
zarządzanie komputerami PC, notebookami i urządzeniami mobilnymi,
-
zarządzanie drukarkami i innymi urządzeniami peryferyjnymi,
-
administrowanie routerami,
-
zarządzanie sieciami komputerowymi i telefonicznymi,
-
stały zdalny monitoring kluczowych elementów systemów IT,
-
czynności związane z archiwizacją danych (backup),
-
czynności związane z ochroną antywirusową,
-
wsparcie użytkownika (helpdesk),
-
usuwanie awarii systemów informatycznych,
-
doradztwo / konsulting IT,
-
wsparcie przy wdrażaniu systemów klasy ERP i CRM,
-
reprezentowanie klienta wobec dostawców i gwarantów sprzętu oraz usług związanych z informatyką i telekomunikacją,
-
obsługa zdarzeń związanych z pogwarancyjną naprawą urządzeń.
Obsługa informatyczna realizowana jest przez administratorów IT4us zarówno w siedzibie klienta, jak i zdalnie – przez bezpieczne sieci VPN oraz telefonicznie.
Cennik podstawowych usług IT:
-
stacja PC – 150 zł netto / miesięcznie,
-
serwer AD – 300 zł netto / miesięcznie,
-
wielofunkcyjne urządzenie drukujące – 50 zł netto / miesięcznie,
-
vpn – 50 zł netto / miesięcznie,
-
backup – 100 zł netto / miesięcznie,
-
aplikacja stron trzecich – 50 zł netto / miesięcznie,
-
aktywne urządzenie sieciowe – 100 zł netto / miesięcznie.
Miesięczna opłata za kompleksową obsługę IT kalkulowana jest indywidualnie dla każdego klienta. Jest ona w największym stopniu uwarunkowana następującymi czynnikami:
-
ilość urządzeń (serwerów, komputerów PC, notebooków, drukarek),
-
lokalizacja siedziby / oddziałów klienta,
-
oczekiwany czas reakcji dla zdarzeń o poszczególnych priorytetach,
-
oczekiwany czas rozwiązania zdarzeń,
-
dodatkowe wymagania klienta.