Co robimy…

W IT4us wierzymy, że dane komputerowe są największą wartością współczesnego biznesu i że jedynym sposobem funkcjonowania we współczesnym biznesie jest dostarczenie informacji w odpowiednie miejsce i w odpowiednim czasie.

Zakres usług IT:

W ramach stałej opłaty abonamentowej IT4us zapewnia kompleksową obsługę informatyczną firmy obejmującą:

  • administrowanie serwerami Microsoft Windows i Linux,

  • zarządzanie komputerami PC, notebookami i urządzeniami mobilnymi,

  • zarządzanie drukarkami i innymi urządzeniami peryferyjnymi,

  • administrowanie routerami,

  • zarządzanie sieciami komputerowymi i telefonicznymi,

  • stały zdalny monitoring kluczowych elementów systemów IT,

  • czynności związane z archiwizacją danych (backup),

  • czynności związane z ochroną antywirusową,

  • wsparcie użytkownika (helpdesk),

  • usuwanie awarii systemów informatycznych,

  • doradztwo / konsulting IT,

  • wsparcie przy wdrażaniu systemów klasy ERP i CRM, 

  • reprezentowanie klienta wobec dostawców i gwarantów sprzętu oraz usług związanych z informatyką i telekomunikacją,

  • obsługa zdarzeń związanych z pogwarancyjną naprawą urządzeń.

Obsługa informatyczna realizowana jest przez administratorów IT4us zarówno w siedzibie klienta, jak i zdalnie – przez bezpieczne sieci VPN oraz telefonicznie. 

Cennik podstawowych usług IT:

  • stacja PC – 150 zł netto / miesięcznie,

  • serwer AD – 300 zł netto / miesięcznie,

  • wielofunkcyjne urządzenie drukujące  – 50 zł netto / miesięcznie,

  • vpn – 50 zł netto / miesięcznie,

  • backup – 100 zł netto / miesięcznie,

  • aplikacja stron trzecich – 50 zł netto / miesięcznie,

  • aktywne urządzenie sieciowe – 100 zł netto / miesięcznie. 

Miesięczna opłata za kompleksową obsługę IT kalkulowana jest indywidualnie dla każdego klienta. Jest ona w największym stopniu uwarunkowana następującymi czynnikami:

  • ilość urządzeń (serwerów, komputerów PC, notebooków, drukarek),

  • lokalizacja siedziby / oddziałów klienta,

  • oczekiwany czas reakcji dla zdarzeń o poszczególnych priorytetach,

  • oczekiwany czas rozwiązania zdarzeń,

  • dodatkowe wymagania klienta.

Zapraszamy do kontaktu